#1 2013-10-05 17:31:40

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

fate by Gami

http://www.youtube.com/watch?v=WJXw0lL5-vA
http://img703.imageshack.us/img703/4342/2me5.jpg
Let silver and steel be the essence.
Let stone and the archduke of contracts be the foundation.
Let red be the color I pay tribute to.
Let rise a wall against the wind that shall fall.
Let the four cardinal gates close.
Let the three-forked road from the crown reaching unto the Kingdom rotate.
Let it be filled. Again. Again. Again. Again.
Let it be filled fivefold for every turn, simply breaking asunder with every filling.




Twoje kroki były powolne, gdy stąpałeś po kolejnych stopniach zrujnowanej od dziesięciu lat szkoły. Właśnie tutaj cię odesłano - powiedzieli, że tutaj znajdziesz odpowiedzi. Było ciemno, wszystkie stare okna były pozabijane szczelnie deskami, jakby ktoś nie chciał, by do szkoły napływał choć maleńki promyczek światła. Widziałeś jednak, że z najwyższego piętra, na które właśnie zmierzałeś wyglądało słońce. Gdy zbliżyłeś się do ostatniego półpiętra, z którego mogłeś wejść już na ostatnie piętro mogłeś dosłyszeć z góry męski głos.
- Święty Graal. Mityczny kielich stanowiący relikt rzekomej boskości Jezusa z Nazaretu, zwanego też Chrystusem. Naczynie, z którego pił on w trakcie Ostatniej Wieczerzy ze swoimi Uczniami, gdy ustanowił Sakrament Eucharystii. "Oto jest Kielich Krwi Mojej, która za was będzie wylana".
Nagły dźwięk zakłócający nienaturalną ciszę panującą w szkole zdał się podziałać paraliżująco na twoje mięśnie. W serce wkradł się lęk - czy warto przechodzić tych kilka ostatnich stopni? Czy odpowiedzi na pytania są warte ceny, którą być może będzie trzeba zapłacić?
- Święty Graal symbolizuje chwałę, władzę, potęgę, nieśmiertelność, wieczność. Relikt przeszłości o mocy tak ogromnej, że może spełniać marzenia. Marzenia nieosiągalne w żaden inny możliwy sposób. Wskrzeszanie zmarłych? Wieczne życie? Bogactwo? Władza nad światem? Dla Graala każde z nich to zaledwie dziecinna igraszka. Od kiedy tylko ten artefakt się ujawnił, poszukiwały go i pożądały kolejne pokolenia. Głupcy jednak nie wiedzieli, że Graal oznacza nieograniczoną moc. Moc równą bogom.
Święty Graal? Nazwa brzmiała znajomo. Czy aby Dan Brown nie napisał książki o poszukiwaniach tego tak zwanego "Kielicha Chrystusa", który po kilku zgrabnych manipulacjach okazał się być kobietą?
Nie ma wątpliwości, że legenda, która urosła wokół tego przedmiotu oplotła niejeden umysł. Uniosłeś powoli swoją stopę, by postawić ją na pierwszym stopniu prowadzącym na ostatnie piętro. Choć zdrowy rozsądek ostrzegał cię, byś tam nie szedł, zapomniał... To ciekawość przeważyła.
- Graala poszukiwało wielu rzymskich cesarzy. Szukali go Rycerze Okrągłego Stołu, czy nawet Adolf Hitler. Był natchnieniem wielu powieści, pieśni, wierszy. Relacji o odnalezieniu Graala mnożyło się w historii i były one równie piękne, co fałszywe. Ludzie sądzili, że Graala można tak po prostu "znaleźć". Ale co, jeśli on nie jest ukryty? A co, jeśli on nie jest stałym przedmiotem? A co, jeśli może zaistnieć jedynie w pewnych, określonych warunkach i tylko dla pewnej określonej osoby? A co, jeśli może posiąść go jedynie osoba, która wywalczy sobie do niego prawo? A co, jeśli do zaistnienia w naszym świecie Świętego Graala potrzebna jest okrutna i krwawa wojna między tymi, którzy pragną posiąść jego moc?
Gdy ogarnęło cię światło słoneczne, ujrzałeś stojącego kilka metrów dalej wysokiego mężczyznę o rozczochranych blond włosach. Wyglądał dość groteskowo zerkając na ciebie jednym okiem z lekko uniesioną głową. Z jego warg wystawał papieros. Ubrany był w drewniane klapki, krótkie zielone spodenki, oraz różową, hawajską koszulę. Jego usta wygięły się w lekkim uśmiechu, gdy zdecydowałeś się wreszcie mu pokazać.

http://img855.imageshack.us/img855/4829/6mjn.png



- No właśnie. - Rzekł. - Co wtedy?



_________________________________________________

Witam was, drodzy Nigdzie'owicze w tym oto temacie, będącym propozycją na pojedynczą sesję lub też - jeśli pomysł przypadnie wam do gustu - nowy klimat na naszym kochanym czacie! Otóż, to co chcę poprowadzić to dopasowana bardziej pod realia RPG sesja w klimacie Fate/Stay Night. Wojna o Święty Graal.
Zanim rozpiszę się bliżej o systemie, chciałbym zapytać czy są ludzie jakkolwiek zainteresowani "czymś nowym". Z góry uprzedzam, że do sesji nie będę wymagał wiedzy na temat realiów Wojny o Święty Graal - choć będzie ona rzecz jasna mile widziana - bowiem wszystko, co będzie wam potrzebne skłonny jestem opisać na forum w miarę wyczerpujący i zrozumiały sposób.

Powiedzcie zatem, czy są wśród was odważni, by podjąć się próby zrealizowania swoich marzeń?! KTO Z WAS GOTÓW JEST, BY UNIEŚĆ DO SWOICH WARG ŚWIĘTY GRAAL?!

Offline

 

#2 2013-10-05 17:34:22

 Bell

Admin

10860673
Zarejestrowany: 2012-09-13
Posty: 167

Re: fate by Gami

Hitler też szukał Świętego Graala.
Nie będę gorsza... ;D


http://31.media.tumblr.com/1d11999a677911e5911de065a6bf5151/tumblr_mtr00cDxG61sibg5ho1_500.gif

Offline

 

#3 2013-10-05 17:54:14

NeoChomik

Molestator

Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 22

Re: fate by Gami

Ja popieram każdą inicjatywę gry.
piszę się!

Offline

 

#4 2013-10-05 19:56:05

Allistdead

Gracz

Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 10

Re: fate by Gami

Świata nie znam ale bym się na sesje pisał.

Offline

 

#5 2013-10-06 11:17:57

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

http://img855.imageshack.us/img855/4829/6mjn.png



- No właśnie. - Rzekł. - Co wtedy?



http://www.youtube.com/watch?v=_8eQkzVp_Kc



Sehai Sensou, czyli Wojna o Święty Graal. Rytuał ten powstał wieki temu, by móc z pośród ubiegających się o prawo do Kielicha Chrystusa wyłonić jednego, który jest godzien. Pierwsza Wojna o Święty Graal została zaprojektowana przez trzy wielkie rodziny Magów: Tohsaka, Einzbern, Matou. Stworzyli oni zasady tej krwawej walki, by z pośród siedmiu magów mogących brać udział w Wojnie wybrać jednego, który otrzyma prawo do spełnienia z mocą Graala swojego jednego marzenia, jakkolwiek nierzeczywiste by nie było. Siedmiu Pretendentów, nazywanych od tej pory Mistrzami niezależnie od ich rzeczywistej potęgi magicznej zawiązuje kontrakt z Graalem, na mocy którego użycza on im pewien ułamek swojej nieograniczonej siły. Tej siły jest dostatecznie dużo, by umożliwić każdemu z Mistrzów jednorazowe przyzwanie swojego Servanta. Czempiona, który będzie ich mieczem i tarczą w tej wojnie. Bohatera sprzed wieków, wywodzącego się z legend, mitów, podań. Jego rzeczywiste dokonania lub też fakt, czy faktycznie istniał nie mają kompletnie żadnego znaczenia. Graal nadaje formę i personifikuje wyobrażenia ludzkości o tym konkretnym Servancie, tworząc tak zwaną Heroiczną Duszę istniejącą w swojej formie jedynie na Tronie Bohaterów - to miejsce poza naszym wymiarem, gdzie niezliczeni Servanci czekają na swoją kolej w Wojnie. Heroiczną Duszą może jednak zostać nie tylko heros. Istnieje także drugi typ. Antybohater. Niemal każdy mit o bohaterze zawierał także motyw nemezis. Gdy heros był uosobieniem tego, co dobre i szlachetne, jego wróg miał równie mocno reprezentować zło i zepsucie. Herkules, Król Artur, Sir Lancelot, Adolf Hitler, Spartakus, Król Leonidas, CuChuulain, Robin Hood, Janosik... Każdy z nich i wielu, wielu więcej właśnie w tej chwili oczekuje na Tronie Bohaterów, aż znajdzie się Mistrz godzien, by przyzwać ich do tej morderczej walki w swojej sprawie.
Servantów obecnych w trakcie jednej wojny, tak samo jak Mistrzów, jest tylko siedmiu. Przyszeregowani są oni do Siedmiu Klas, które reprezentują ich zdolności i pełnią funkcję ich tożsamości. W trakcie jednej Wojny, do jednej, konkretnej klasy może przynależeć jedynie jeden Servant.




http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100730201333/typemoon/images/0/01/Sabercard.jpg

Saber (Szermierz) - Wojownik miecza. Jedna z trzech Klas Rycerskich. Honorowy, dumny, mistrz walki mieczem. Klasa sławna z trzech powodów: z zasady Saber posiada największą odporność na magię ze wszystkich klas, jest najwierniejszy i najbardziej oddany swojemu Mistrzowi oraz - zdaniem wielu - jest najsilniejszym z Siedmiu Servantów. Skąd ta opinia? W każdej z dotychczasowych Wojen o Święty Graal to właśnie Mistrz Szermierza dotarł przynajmniej do walki finałowej. Nie zdarzyło się jeszcze, aby Saber został wyeliminowany z Sehai Sensou zanim na polu walki zostało jedynie dwóch Mistrzów. Doskonałym przykładem Szermierza są bohaterowie tacy jak Hektor z Troi czy Sir Tristan. Honorowi wojownicy, znani ze swoich zdolności władania mieczem.



http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100731001042/typemoon/images/b/ba/Lancercard.jpg

Lancer (Włócznik) - Wojownik włóczni. Druga Klasa Rycerska. Właśnie Lancer pośród Siedmiu Klas uważany jest za najszybszego. Niekiedy nawet jego przewaga szybkości i zasięgu nad wrogami eliminowały w poprzednich Wojnach kompletnie każdy możliwy aspekt, w którym przeciwnicy nad nim górowali. Charakteryzuje się wysoką odpornością na magię, choć nie tak ogromną jak Saber. Przykładem Servanta o klasie Włócznika mógłby być Król Leonidas albo irlandzki bohater CuChuulain.



http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100730232636/typemoon/images/b/b6/Archercard.jpg

Archer (Łucznik) - Wojownik łuku. Trzecia i ostatnia Klasa Rycerska. Mistrz walk jeden na jednego, uważany też potencjalnie za jednego z najinteligentniejszych Servantów. Władający z reguły łukiem, jednak od tej reguły zdarzały się wyjątki - tak naprawdę pod tą klasę podpada niemal każdy Servant, którego umiejętności są ukierunkowane na walkę dystansową. Posiada największą ze wszystkich Servantów zdolność do swobodnego działania. Niekiedy nawet, gdy jego Mistrz jest idiotą, to inteligencja Łucznika i zdolność do opierania się na własnej ocenie sytuacji pozwala mu toczyć wojnę na własną rękę. Przykładem Łucznika jest Książe Parys lub Wilhelm Tell.



http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100730224929/typemoon/images/f/fd/Ridercard.jpg

Rider (Jeździec) - Niekiedy błędnie określany czwartą Klasą Rycerską, Jeździec z reguły polega na mocy swojego wierzchowca... lub też innego rodzaju pojazdu. Gdyby istniała Heroiczna Dusza znana z umiejętności w prowadzeniu czołgu, to jej klasą byłby właśnie Rider. A jej "wierzchowcem" byłby czołg. Klasa Jeźdźca słynie z tego, iż posiadają oni najpotężniejsze Szlachetne Widma - czym są Szlachetne Widma będzie opisane później. Najczęściej wielcy wodzowie i stratedzy szeregowani są właśnie pod klasą Jeźdźca. Przykładami Jeźdźców są Aleksander Macedoński na swym koniu Bucefale albo ujeżdżający Pegaza Bellerofont.



http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100731000759/typemoon/images/3/39/Castercard.jpg

Caster (Zaklinacz) - Servant o specjalizacji w dziedzinie magii. Zwykle słaby w bezpośrednich starciach, jest jednak bez wątpienia najinteligentniejszym i najbardziej przebiegłym ze wszystkich Servantów. Potrafi rzucać klątwy, przyzywać piekielne stwory, naginać umysły ludzi do swojej woli i wiele, wiele więcej. Zasadniczo, Servant o klasie Zaklinacza jest Magiem tak samo, jak każdy z Siedmiu Mistrzów. Posiada jednak dziesiątki... nie, setki razy większą moc. Przykładami Castera są Merlin i czarodziejka Kirke.



http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100730235152/typemoon/images/c/c7/Assassincard.jpg

Assassin (Zabójca) - druga z kolei najprzebieglejsza po Casterze a zarazem druga z kolei najszybsza po Lancerze z klas. Z reguły pozbawiony honoru nóż w cieniu swych wrogów. Jego specjalizacja nie leży w walce z pozostałymi Servantami - choć w tym także jest w stanie dać sobie radę. Mistrzostwo osiąga on w zabijaniu pozostałych Mistrzów, bez których Servanci nie mogą istnieć w Wojnie. Zabójcami byliby Hassan ibn Sabbah albo księżna Elżbieta Batory.



http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100731000920/typemoon/images/7/77/Berserkercard.jpg

Berserker (Szaleniec) - Przypuszczalnie najsilniejsza fizycznie klasa, jednak zarazem najtrudniejsza do kontrolowania. Są to Servanci, wobec których w trakcie przyzwania zastosowano Wzmocnienie Szaleńca, co drastycznie zwiększa ich siłę i wytrzymałość, czasami także szybkość - jednak kosztem ich opanowania i inteligencji. Berserker jest maszyną do zabijania pozbawioną jakichkolwiek zasad czy choćby szczątkowej przebiegłości. Pod klasą Szaleńca może wystąpić jedynie Heroiczna Dusza, która za swojego życia choć raz popadła w szaleństwo lub nieokiełznaną furię. Jak dotąd nie zdarzyła się nawet jedna wojna, w której Mistrz Berserkera nie zginąłby z ręki własnego Servanta, nie mogąc nad nim zapanować. Szaleńcem może być na przykład Herakles albo Susanoo.

Offline

 

#6 2013-10-06 11:53:42

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

Hougu / Noble Phantasm (Szlachetne Widmo)



Czym są tak zwane Hougu? Podczas opisywania klasy Jeźdźca wspomniałem o nich, używając nazwy Szlachetne Widmo. Noble Phantasm to jest to, co czyni Servanta bohaterem. Może to być przedmiot, wydarzenie, osoba, wierzchowiec - coś, co przyczyniło się do uczynienia Heroicznej Duszy legendą. Dla Króla Artura byłby to jego miecz Excalibur, podczas gdy Hougu Marszałka Piłsudskiego nosiłoby nazwę Cudu nad Wisłą. Noble Phantasm symbolizują chwałę Servanta, są ich ostatecznymi zdolnościami - które z reguły zdradzają ich prawdziwą tożsamość. Najczęściej, gdy zdolność jest używana przez Servanta, w ten czy inny sposób nawiązuje do swojego pochodzenia. Gdy mamy do czynienia z Hougu przedmiotowymi jest to dość proste do wyjaśnienia - bowiem Miecz Obiecanego Zwycięstwa w formie Szlachetnego Widma jest niczym innym niż faktycznym Excaliburem. Pewne Noble Phantasm jednak nie mają formy przedmiotu, a wówczas są one symboliczne w porównaniu do swojego odpowiednika. Dlatego na przykład Cud nad Wisłą w wykonaniu Marszałka Piłsudskiego najpewniej byłby zdolnością pozwalającą mu zwyciężyć mimo wyraźnej przewagi przeciwnika.

Szlachetne Widma uszeregowane względem dwóch kategorii: siły i obszaru działania. Gdy szeregujemy je względem siły otrzymujemy proste stopniowanie:
E, D, C, B, A - gdzie E jest najsłabsze, natomiast A najsilniejsze. Istnieje także jeszcze jedna ranga, stojąca ponad pięcioma poprzednimi: EX. Jest ona jednak zarezerwowana dla najpotężniejszych ze wszystkich Szlachetnych Widm.
Gdy szeregujemy Hougu względem obszaru działania, otrzymujemy stopnie następujące:

Anti-Unit Noble Phantasm - Czyli Szlachetne Widmo koncentrujące się w jednym, konkretnym punkcie, czy też jednej istocie.

Anti-Army Noble Phantasm - Są to Hougu, których moc obejmuje działaniem duże zbiorowiska wrogów, niekiedy mogąc pochłonąć swoją mocą całą armię.

Anti-Fortress Noble Phantasm - Te Szlachetne Widma są zdolne do naruszania struktury zamków i ufortyfikowanych twierdz.

Anti-City Noble Phantasm - Hougu z tej kategorii posiadając odpowiednią siłę mogą zmieść z powierzchni ziemi całe miasta.

Anti-Country Noble Phantasm - Prawdopodobnie jest to największy obszar na jaki skłonny byłbym zezwolić któremuś z Servantów graczy. Te Szlachetne Widma dotykają mocą całych państw.

Anti-World Noble Phantasm - Największy istniejący obszar działania Hougu. Dotychczas poznane zostało tylko jedno Szlachetne Widmo, które swoją mocą mogło zniszczyć cały świat. Musiałbym mieć naprawdę bardzo dobry powód, żeby któryś z Servantów graczy miał do dyspozycji jedno z tych Widm.

Offline

 

#7 2013-10-06 12:13:13

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

http://img703.imageshack.us/img703/4571/33gt.jpg
Reiju - Zaklęcia Rozkazu



Tyle czasu mówię już o ogromnej mocy jaką władają Servanci. Jak to jest więc możliwe, że Mistrzowie - którzy w swoich zdolnościach nie mają szans dorastać choćby do pięt Heroicznym Duszom - są w stanie okiełznać tak potężne istoty?
Są ku temu dwa powody. Pierwszym jest fakt, że bez swojego Mistrza Servant nie jest w stanie utrzymać fizycznej formy w naszym świecie. Dlatego też najłatwiejszym sposobem na pozbycie się z Wojny o Świętego Graala jednego z wrogich Servantów jest zabicie jego Mistrza. Gdy zginie Mistrz, to Servant zostaje automatycznie wykluczony z walki i znika z naszego świata. Dlatego właśnie współpraca między Mistrzem a Servantem jest tak bardzo ważna.
Drugim powodem są trzy Reiju - Zaklęcia Rozkazu dostępne każdemu z Mistrzów od momentu przyzwania Servantów. Jest to możliwość wydania swojemu Servantowi trzech poleceń absolutnych, które tak długo jak długo są precyzyjne, nie mogą zostać przez Servanta zignorowane. Nie można jednak szafować Zaklęciami Rozkazu na prawo i lewo - w momencie, gdy twój Sługa wypełni trzecie z twoich absolutnych poleceń, tracisz prawo do uczestnictwa w Wojnie o Święty Graal, a twój Servant zostaje odesłany na Tron Bohaterów. Z tego też powodu z reguły Mistrzowie zachowują ostatnie Reiju do chwili zwyciężenia w Sehai Sensou, by swoim ostatnim poleceniem nakazać Servantowi oddanie sobie Świętego Graala - jest to konieczne, bowiem (o czym zapomniałem wspomnieć wcześniej) każdy z Servantów ma także własne życzenie do Graala. Pożądają go zatem niemniej od swoich Mistrzów i niewykluczone, że wykorzystaliby możliwość spełnienia swojego marzenia zanim Graal trafi do rąk ich dotychczasowego sojusznika.
Warto tutaj także wspomnieć, że Reiju jako moc pochodząca od Graala są w stanie dokonywać cudów niemożliwych bez tejże zdolności. Gdy więc jesteś na drugim końcu miasta, a twój Servant jest daleko poza twoim zasięgiem, korzystając z mocy Zaklęcia Rozkazu możesz przyzwać go do siebie, by w mgnieniu oka mógł dla ciebie walczyć.
Trzeba jednak także pamiętać, że im mniej precyzyjne polecenie wydane mocą Zaklęcia Rozkazu, tym mniejsza jest jego moc. Gdy rozkażesz swojemu Servantowi, by wygrał dla ciebie Wojnę o Święty Graal, albo żeby spełniał wszystkie twoje polecenia to najprawdopodobniej będzie w stanie to polecenie zignorować, jest bowiem zbyt ogólne, a ty zwyczajnie zmarnujesz Reiju. Najrozsądniej jest je zachować na sytuacje jednorazowej, szybkiej potrzeby.

Offline

 

#8 2013-10-06 12:21:14

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

Zapisy do gry uważam za otwarte. Każdemu z graczy przysługuje prawo do stworzenia maksymalnie dwóch postaci - jednej postaci Sługi i jednej postaci Mistrza, przy czym nie wolno wam grać jednocześnie Servantem swojej własnej postaci. Jeżeli więc chcecie być Servantami, musicie dogadać się ze mną albo innym graczem o to, by grał waszym Mistrzem. Jako, że Servantów jest siedem klas i w każdej wojnie może wystąpić tylko jeden Servant danej klasy, tworzę tutaj listę klas z informacją o ich dostępności. Proszę o podawanie od razu informacji, czy macie już osobę do odgrywania waszego Mistrza, czy też mam się o to postarać. "Zaklepywanie" klasy Servanta proszę wysyłać mi na GG albo w prywatnej wiadomości, nie w temacie. To samo będzie dotyczyło KP. Znacznie więcej frajdy będzie, gdy nie będziecie wzajemnie znali swoich klas ani tożsamości Servantów. No, przynajmniej z początku.
Aktualna lista dostępnych klas:

Saber - Dostępny
Lancer - Dostępny
Archer -Zajęty
Rider - Dostępny
Caster - Zajęty
Assassin - Zajęty
Berserker - Dostępny (Nie polecam odgrywania. Berserker to bezmózga kupa mięcha, niezdolna nawet do mówienia.)

PS. Biorę pod uwagę, że moje opisy mogą być niekompletne. W razie jakichkolwiek wątpliwości piszcie do mnie na GG bez krępacji. Postaram się odpowiadać cierpliwie i w miarę jasno na wszystkie pytania.

Offline

 

#9 2013-10-10 09:08:13

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

Wzór karty postaci:

Kod:

[b][u]Typ postaci:[/u][/b] (Master/Servant)

[b][u]Tożsamość:[/u][/b] (Imię i nazwisko)

[b][u]Partner:[/u][/b] (Napisać mi który gracz ma być waszym partnerem lub jeśli go nie posiadacie, to to zaznaczyć)

[b][u]Klasa Servanta:[/u][/b] (Saber/Lancer/Archer/Rider/Caster/Assassin/Berserker. Postać Mastera wpisuje klasę Servanta, który mu służy)

[b][u]Umiejętności:[/u][/b] (Wpisać zarówno te magiczne jak i zwykłe o których warto wspomnieć. Tutaj pozwolę sobie powiedzieć coś, o czym zapomniałem wcześniej: Servanci wezwani do XXI wieku otrzymują wszczepioną przez Graala wiedzę na temat obecnego świata w stopniu pozwalającym im swobodnie współpracować ze swoim Mistrzem - tj. posługują się płynnie jego językiem i rozumieją sporo z nowoczesnych zastosowań różnych przedmiotów codziennego użytku.)

[b][u]Noble Phantasm / Magiczny talent[/u][/b]: (Servanci wpisują nazwę swojego Szlachetnego Widma oraz opisują jego działanie. Rangę i moc określam ja na podstawie poziomu karty postaci oraz karty postaci Mistrza. Siła Servanta zależy także od siły jego Mistrza. Masterzy w tym punkcie wpisują swój jeden magiczny talent, w którym ich zdolności wykraczają poza normę - jednak wciąż nie będą w stanie raczej przegonić w swojej mocy Servantów.)

[b][u]Wygląd:[/u][/b] (Najlepiej by było gdyby tutaj pojawił się obrazek ORAZ opis. W razie czego jednak zadowolę się jednym z dwojga. Pamiętajcie jednak, że jakość Karty Postaci decyduje o sile postaci.)

[b][u]Charakter:[/u][/b] (Obowiązkowy. Kolejna rzecz o której zapomniałem wspomnieć w opisach - z reguły Master i Servant posiadają zbliżone charaktery, co decyduje o współpracy między nimi. Owszem, zdarza się że będą się ze sobą kłócić, jednak raczej nie zdarza się żeby honorowy i dobry Master przywołał krwiożerczego i podłego Servanta. Chyba, że zrobi to celowo.)

[b][u]Historia:[/u][/b] (Najważniejszy punkt, decydujący w pierwszej kolejności jakością o sile waszej postaci)

Karty wysyłać mi na PW.

Offline

 

#10 2013-10-24 12:22:44

Ishigami

Lewy cycek administratorki

10185580
Zarejestrowany: 2012-09-17
Posty: 49

Re: fate by Gami

Otrzymałem dwie KP. Obydwie od Makiego. To była ostatnia inicjatywa z mojej strony.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.downloadjava.pun.pl www.stadolwiejziemi.pun.pl www.bezdechowcy.pun.pl www.lu.pun.pl www.khorinispl.pun.pl